Reklamace:
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti
individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je
povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a
poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit na sramkova@agrall.cz případně
i.tesar@agrall.cz.
Za
vady vzniklé přepravcem neručíme, ale všechny zásilky posíláme
pojištěné.
Případné reklamace u dopravce budeme aktivně řešit ke spokojenosti
kupujícího.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není
uvedeno jinak.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní
vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným
používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1)
informujte nás o reklamaci e-mailem na sramkova@agrall.cz případně
i.tesar@agrall.cz
2)
zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do
zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného
zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději
do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší
firmou.
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.